Theo Breedijk ontvangt lintje

Zaterdag, 27 april 2024

Onze secretaris Theo Breedijk is vrijdag 26 april geridderd.

Tijdens de jaarlijkse lintjesregen is onze sercretaris Theo Breedijk door de burgemeester van Heemskerk geridderd.
Theo ontving deze onderscheiding voor zijn vele werk in de afgelopen jaren voor onze Hengelsportvereniging Het Snoekje.
Hij bekleedt al vele jaren een bestuursfunctie. De eerste periode als voorzitter en de laatste jaren als secretaris.
Daarnaast heeft hij ook veel activiteiten georganiseerd voor onze zusterverening Kennemerland waar hij ook lid is.
Ook op federatief gebied heeft hij zijn steentje bijgedragen.
Daarnaast is hij al jaren gemeenteraadslid in Heemkerk en heeft hij in het bestuur van het Hoogheemraadschap gezeten.