Forelvissen bij Tom's Creek

Zaterdag, 30 juni 2018

Zoals de laatste jaren het geval was gaan we ook dit jaar weer forelvissen. Jan Beers en ik hebben deze week een bezoek gebracht aan De Zuilen te Hillegom om te zien of we daar ook terecht konden. Dat was het geval maaaaar we konden na afloop niet lunchen omdat het restaurant tot nader order gesloten is. Problemen met de gemeente en de buren. Derhalve heb ik contact opgenomen met Tom’s Creek in Lelystad alwaar we wel terecht kunnen om te vissen en aansluitend kunnen lunchen.

De foreldag staat gepland voor ZATERDAG 25 AUGUSTUS 2018

We starten om 09.00 uur en vissen tot ca. 12.45 uur omdat er om 13.00 uur weer een nieuwe ploeg klaar staat om het van ons over te nemen,.

Derhalve is het 07.00 uur verzamelen op de parkeerplaats bij restaurant De Buurvrouw aan de Communicatieweg te Heemskerk waar we om 07.30 uur vertrekken.

Zoals gebruikelijk zijn er geen kosten aan verbonden en wordt er voor hengels en aas gezorgd. Dus je hoeft niets mee te nemen behalve je goede humeur.

Neem wel een stoeltje en eventueel een visnet mee om de vangst uit het water te tillen.
Je kunt de gevangen forel/zalmforel ter plaatse omruilen voor gerookte exemplaren.

Laat me per omgaande even weten of je meegaat of niet ( wat niet te hopen is ) want dan kan ik een definitieve afspraak maken met Tom’s Creek.

Laat deze gelegenheid niet aan je voorbijgaan want daar krijg je ongetwijfeld spijt van.

Groeten
Jan Berkhout