Jeugdcommissie steunt de petitie "ik beweeg mee"

Donderdag, 5 juli 2018

De jeugdafdeling van HSV het Snoekje steunt de petitie van www.ikbeweegmee.nl !! U toch ook?! Laat uw kind kennis maken met het vissen, door een GRATIS jeugdvergunning aan te vragen bij HSV het Snoekje !

Wist u dat 44% van de 4-11 jarigen niet aan de 'beweegrichtlijnen' voldoet en dat kinderen gemiddeld nog maar 3 tot 7 uur per week buiten spelen? Oorzaken zijn onder meer digitalisering, verstedelijking, te weinig veilige speelplekken en te voorzichtige ouders en verzorgers.

Vandaag verenigt de sportwereld zich en start de campagne ‘Ik beweeg mee. Jij ook?’ om dit groeiende probleem tegen te gaan. Om dit voor eens en voor altijd te veranderen moeten we samen de schouders eronder zetten; ouders, scholen, kinderopvang, peuterspeelzalen, gemeenten, kabinet, politiek, sportbonden, sportclubs, trainers, coaches en kinderen. Teken ook de petitie op www.ikbeweegmee.nl

Het Snoekje biedt de Heemskerkse jeugd dan ook de mogelijkheid aan om GRATIS kennis te maken met het sportvissen.
Vraag vandaag nog de GRATIS jeugdvergunning aan!
Uiteraard kunt u via onze site ook de jeugdvispas bestellen of u kunt even langs komen bij Dierenwereld van Someren!

Zie ook de site van Sportvisserij Nederland en ikbeweegmee.nl voor meer info !