Viscursus voor kinderen

Vrijdag, 11 mei 2018

Vanaf dinsdag 15 mei start er in Jongerencentrum Inside54, gevestigd aan het Schutterskwartier 54 in Heemskerk een viscursus voor kinderen en jongeren uit Heemskerk en Beverwijk. Deze viscursus wordt gegeven door leden van hengelsportvereniging Het Snoekje, in samenwerking met Welschap Welzijn Heemskerk en Stichting Welzijn Beverwijk.

De viscursus bestaat uit vier gratis lessen. Tijdens deze vislessen krijgen de kinderen en jongeren een gratis cursusboek. Aan het eind van de vier lessen ontvangen alle deelnemers een diploma. De deelnemers gaan onder begeleiding van leden van Het Snoekje vissen in nabijgelegen water langs het park De Vlaskamp in de Broekpolder.

De viscursussen worden gegeven op de dinsdagen 15, 22 mei en 5 en 12 juni 2018. De kinderen en jongeren worden in twee groepen verdeeld. Hierbij is de leeftijd voor kinderen 7 t/m 10 jaar en de jongeren 11 t/m 14 jaar.
De kinderen starten om 18:30 uur en eindigen om 19:30 uur, de jongeren starten om 19:30 uur en eindigen om 21.00 uur. Voor visvergunningen wordt gezorgd en mocht uw zoon of dochter geen visspullen hebben, dan zorgen de leden van hengelvereniging Het Snoekje hiervoor.

Mocht uw zoon of dochter mee willen doen, er zijn voor de kinderen nog vijf plaatsten beschikbaar en dit geldt ook voor de jongeren. Mocht het zo zijn dat de viscursus vol zit, dan volgt er op korte termijn een nieuwe viscursus en zullen uw gegevens bewaard worden.

U kunt uw zoon of dochter opgeven via: voorzitter@hetsnoekje.nl

Alvast veel visplezier namens de kinderen en jongerenwerkers van Jongerencentrum Inside54.